Szwajcaria

PIECHOTA


Ulepszenia:
Chłopi noszą jednorazowo więcej zboża o 20% Chłopi noszą jednorazowo więcej zboża o 15% Chłopi noszą jednorazowo więcej zboża o 10% Pole daje o 200% więcej zboża
Poprawa wydajności zbioru zboża o 100%Poprawa wydajności drwali o 100%Poprawa wydajności wydobycia kamienia o 100%Poprawa wydajności wydobycia kamienia o 400%
Budowanie budowli o 75% szybciejChłopi noszą jednorazowo więcej zboża o 140% Chłopi noszą jednorazowo więcej zboża o 120%

Peasant (Chłop)
Chłop jest jednostką służącą do pracy. Buduje budowle, zbiera zboże, drewno i kamień. Pracuje też w kopalni. Potrafi też walczyć ale tylko wtedy gdy w pobliżu znajduje się przyjacielska jednostka wojskowa.

Czas budowy 400
Wytrzymałość 100
Koszt Zboże100
Atak Atak szablą20

Kapłan

Chaplain (Kapłan)
Zadaniem kapłanów i księży jest leczenie żołnierzy.

Czas budowy 950
Wytrzymałość 100
Koszt Zboże50Złoto5
Atak Punkty leczenia5


Ulepszenia:
Ulepszenie atakuUlepszenie obrony

Halabardzista XVIIw.
Podstawowa jednostka piechoty, szczególnie w XVII w. Są tani i szybko się najmują. Ich ulepszanie nie jest zbyt kosztowne. Jednostka ta nosi pancerz.  
Czas budowy 150
Wytrzymałość 100
Koszt Drewno1Zboże45Żelazo3
Atak Atak piką7
  II III IV V VI
Ulepszenie ataku +1 +2 +3 +1 +3
Ulepszenie obrony +1 +2 +3 +3  


Ulepszenia:
Ulepszenie atakuUlepszenie obronyObrona +2Obrona +2

Roundashir (Żołnierz)
Austriacy używali jeszcze w XVII wieku żołnierzy uzbrojonych w miecze i tarcze. Ich zaletą jest szybki czas najmowania i dobry pancerz.
Czas budowy 125
Wytrzymałość 100
Koszt Zboże25Żelazo8
Atak Atak szablą7
Obrona Obrona przed piką1Obrona przed szablą1Obrona przed strzałą3Obrona przed bronią palną5Obrona przed kulą armatnią100Obrona przed szrapnelem195
  II III IV
Ulepszenie ataku +1 +2 +3
Ulepszenie obrony +1 +2 +3


Ulepszenia:
Ulepszenie atakuUlepszenie obronyZwiększenie siły strzału o 10%Zwiększenie siły strzału o 15%
Zwiększenie siły strzału o 20%Zwiększenie siły strzału o 30%Zwiększenie szybkości strzału o 35%Zwiększenie szybkości strzału o 35%

Musketeer 17c (Muszkieter z XVII w.)
Ze względu na długi czas budowy, muszkieterzy nie byli podstawową jednostką w XVII w. Jednak duży odział potrafi wystrzelać do nogi nacierających wrogów.
Czas budowy 300
Wytrzymałość 100
Koszt Zboże50Żelazo2Złoto4
Atak Strzał z broni palnej8
  II III IV V VI VII
Ulepszenie ataku +1 +1 +2      
Ulepszenie obrony +1 +2 +3 +1 +1 +1

Dobosz z XVII wieku
Ulepszenia:
Ulepszenie obrony

Drumer 17c (Dobosz z XVII w.)
Wspiera moralnie oddział wojska. Jest nie zbędny do stworzenia formacji. Nie walczy.
Czas budowy 150
Wytrzymałość 90
Koszt Zboże50
  VII

Ulepszenie obrony i morale

+20

Oficer z XVII wieku
Ulepszenia:
Ulepszenie atakuUlepszenie obronyObrona +2Obrona +2

Officer 17c (Oficer z XVII w.)
Oficer dowodzi oddziałem złożonym z 15,36,72,120 lub 196 żołnierzy i dobosza. Wszystkie jednostki znajdujące się w oddziale dostają dodatkowy bonus do ataku i obrony.
Czas budowy 150
Wytrzymałość 150
Koszt Zboże60Żelazo50Złoto200
Atak Atak piką150
  VII
Ulepszenie ataku +150
Ulepszenie obrony i morale +20

Pikinier z XVIII wieku
Ulepszenia:
Ulepszenie atakuUlepszenie obrony

Pikeman 18c (Pikinier z XVII w.)
Pikinierzy z XVIII wieku nie nakładali zbroi. Ich najmowanie jest bardzo szybkie, a ulepszanie jest dość kosztowne.
Czas budowy 25
Wytrzymałość 85
Koszt Zboże15 Złoto1
Atak Atak piką10
  II III IV V VI VII
Ulepszenie ataku +1 +1 +2 +2 +2 +3
Ulepszenie obrony +1 +2 +3 +4 +5 +10

Muszkieter z XVIII wieku
Ulepszenia:
Ulepszenie atakuUlepszenie obronyZwiększenie siły strzału o 10%Zwiększenie siły strzału o 15%
Zwiększenie siły strzału o 20%Zwiększenie siły strzału o 30%Zwiększenie szybkości strzału o 35%Zwiększenie szybkości strzału o 35%
Zwiększenie szybkości najmowania muszkieterów dwukrotnie.Atak bagnetem +7Zwiększenie siły ataku bagnetem o 25%Atak bagnetem +5

Musketeer 18c (Muszkieter z XVII w.)
Muszkieterzy z XVII wieku stali się podstawą większości armii. Zwiększyła się ich siła ognia, a do tego doszła umiejętność walki na bagnety.
Czas budowy 150
Wytrzymałość 100
Koszt Zboże40 Żelazo45Złoto45
Atak Strzał z broni palnej12Atak piką18
  II III IV V VI VII
Ulepszenie ataku piki +2 +3 +4 +5 +6 +10
Ulepszenie obrony +1 +2 +3 +4 +5 +6


Ulepszenia:
Ulepszenie atakuUlepszenie obronyZwiększenie siły strzału o 10%Zwiększenie siły strzału o 15%
Zwiększenie siły strzału o 20%Zwiększenie siły strzału o 30%Zwiększenie szybkości strzału o 35%Zwiększenie szybkości strzału o 35%
Atak bagnetem +7Zwiększenie siły ataku bagnetem o 25%Atak bagnetem +5

Grenadier (Grenadier)
Grenadierzy są bardzo wszechstronną jednostką. Strzelają z muszkietów, walczą na bagnety i granatami niszczą mury i budynki przeciwnika. Są jednak drożsi od muszkieterów. 
Czas budowy 160
Wytrzymałość 100
Koszt Zboże90 Złoto85
Atak Atak piką23Strzał z broni palnej14Atak granatem110
  II III IV V VI VII
Ulepszenie ataku +2 +3 +4 +5 +6 Atak granatem+1500
Ulepszenie obrony +1 +2 +3 +4 +5 +7

Dobosz z XVIII wieku
Ulepszenia:
Ulepszenie obrony

Drumer 18c (Dobosz z XVIII w.)
Wspiera moralnie oddział wojska. Jest nie zbędny do stworzenia formacji. Nie walczy.
Czas budowy 150
Wytrzymałość 100
Koszt Zboże50
  VII

Ulepszenie obrony i morale

+70

Oficer z XVIII wieku
Ulepszenia:
Ulepszenie atakuUlepszenie obrony

Officer 18c (Oficer z XVIII w.)
Oficer dowodzi oddziałem złożonym z 15,36,72,120 lub 196 żołnierzy i dobosza. Wszystkie jednostki znajdujące się w oddziale dostają dodatkowy bonus do ataku i obrony.
Czas budowy 150
Wytrzymałość 150
Koszt Zboże50Żelazo15Złoto225
Atak Atak szablą150
  VII
Ulepszenie ataku +150
Ulepszenie obrony i morale +20

Legenda: Drewno - drewno, Kamień - kamień, Żelazo - żelazo, Węgiel - węgiel, Złoto- złoto, Zboże- zboże, Obrona - obrona
Atak: Atak szablą - szablą, Atak piką - piką, Atak strzałą - strzałą, Strzał - strzał z broni palnej, Atak granatem - granatem
Obrona przed: Obrona przed piką - piką,Obrona przed szablą - szablą, Obrona przed strzałą - strzałąObrona przed bronią palną - bronią palnąObrona przed kulą armatnią - kulą armatnią Obrona przed szrapnelem- szrapnelem

<<< Powrót