dystrybucja

już w
sprzedaży

cc@w
Cossacks Clans At War
:: FRONT ::

Otwarte Mistrzostwa Polski Par

wtorek 28-05-2002


Racławice 1794.

"Czołem.
Korzystając z wolnej chwili udało mi się zrobić bitwę pod Racławicami. Mieszkam we Wrocławiu więc akurat w Panoramie Racławickiej widziałem makietę tej bitwy. Bitwa jest  niewielka ale dobrze zbalansowana - zrobiliśmy z Mości [RP] Jark ze 20 prób i można ją spokojnie wygrywać w obie strony. Polacy są liczebnie silniejsi i mają lepszą pozycją więc zaleca się aby gracz  trochę lepszy atakował Rosjanami.  Bitwa jest zrobiona dla trybu multiplayer, tylko nie robi się upgradów. Obowiązek ataku leży po stronie gracza zielonego - Rosjanie - ponieważ zgodnie z historią to właśnie oni zaatakowali. Na mapie nie ma drugiego korpusu rosyjskiego (Denisowa) ponieważ nie wziął on  w ogóle udziału w bitwie. Zaleca się grę pod MODEM ze względu na wspaniałą umiejętność walki wręcz przez polskich grenadierów których jest kilku. Kosynierzy są tacy jacy są, bo oryginalnych nie ma w grze. Ich atak na krótki dystans jest jednak tak samo zabójczy jak tych prawdziwych. Mam nadzieje że komuś ta mapka może przypaść do gustu.
Pozdrawiam Kosciuszko"

A mi pozostaje podać tylko link do tej bitwy i przypomnieć, że działa tylko u posiadaczy MOD1.

WiKi [13:30]

wtorek 28-05-2002


Turniej 60 PT.

Zakończyły się zapisy do turnieju 60 pt. Zgodnie z oczekiwaniami wszystkie miejsca zostały zajęte. Pierwsza runda rozgrywek potrwa do 09 czerwca włącznie, ale już każda następna będzie trwać tylko 1 tydzień. Podobnie jak w turnieju ZERO pt, w każdy poniedziałek będą odbywały się obrady komisji rozstrzygającej nierozegrane walki lub ewentualne spory.

WiKi [8:00]

piątek 24-05-2002


Turniej 0 PT - Finał.

Wczoraj w późnych godzinach wieczornych rozstrzygnięty został pojedynek finałowy turnieju 0pt. Zwycięzcą turnieju i zarazem pierwszym mistrzem Polski 0pt został team [FEI]WiKi & [FEI]NetCop.

1. [FEI]WiKi & [FEI]NetCop
2. [BRP]Kaz.pl & [BRP]Kefir.pl
3. [FEI]Mag & [FEI]Krisus

Przypominamy, że już w poniedziałek rano zostaną rozstawione pary zgłoszone do turnieju 60pt.

NetCop [08:20]

środa 22-05-2002


Turniej 60 PT, "Kozacy: Sztuka Wojny".

Otwarte Mistrzostwa Polski Par cały czas trwają i właśnie zaczynamy ich drugą część. Do rozegrania w "Turnieju 0 pt" pozostał już tylko pojedynek finałowy a w międzyczasie rozpoczynamy zapisy do "Turnieju 60 pt". Oto zasady jakie obowiązują w turnieju:

  • czas paktu o nieagresji wynosi 60 minut

  • obowiązująca wersja gry 1.29

  • wielkość mapy NORMAL, rodzaj LAND

  • surowce startowe 5000

  • minerały RICH

  • artyleria EXPENSIVE

  • pozostałe ustawienia na DEFAULT

Wszystkie zasady mogą ulec zmianie za porozumieniem stron walczących. Wszystkie zainteresowane pary zapraszam na nasze FORUM, gdzie w topicu "Turniej 60 PT" można się zapisywać. Zgłoszenia przyjmuję do 26.05.2000 (niedziela) włącznie. Liczba miejsc wynosi na razie 16, w miarę potrzeb może zostać zwiększona.

A teraz dobra wiadomość zaczytana na stronach IM Group:

"Teraz KOZACY wracają w formie pakietu rozszerzającego, pod tytułem KOZACY: SZTUKA WOJNY, który wprowadza do świata gry kolejne elementy. Jego akcja toczy się w czasach nieco późniejszych, mamy więc do czynienia z najnowszymi osiągnięciami osiemnastowiecznej technologii wojennej – zarówno na lądzie, jak i morzu. Szybkie kutry, ulepszone kecze i fregaty oraz gigantyczny liniowiec, zabierający na pokład tysiąc ludzi i setkę dział - to najważniejsze usprawnienia jeśli chodzi o marynarkę wojenną. Idźmy dalej – wspomniany system taktyczny rozszerzony został o dodatkowe szyki i rozkazy, a sztuczna inteligencja przeciwnika komputerowego jeszcze lepiej potrafi przewidywać ruchy gracza. W SZTUCE WOJNY znajdziemy aż pięć nowych kampanii, dwa dodatkowe narody i pięć misji pojedynczych, a także specjalnie stworzone bitwy historyczne i nowe tryby rozgrywki wieloosobowej. Szesnastokrotnie powiększone mapy zrobią wrażenie na każdym graczu, a cztery nowe poziomy trudności umożliwią dostosowanie zdolności komputerowego przeciwnika do naszych potrzeb. Słowem – KOZACY: SZTUKA WOJNY to kolejne godziny rozrywki dla zapalonych fanów strategii. Obecnie dodatek znajduje się w fazie beta-testów i wszystko jest na dobrej drodze, abyśmy zobaczyli go na polskich półkach sklepowych pod koniec czerwca. Pozostaje więc tylko czekać!"

Sam nie wiem czy wierzyć jeszcze w cokolwiek co pisze IM Group pamiętając olbrzymi poślizg z jakim zostali wydani "Kozacy: Europejskie Boje". Ale w jednym na pewno się nie pomylili - że pozostaje nam tylko czekać.

WiKi [18:10]

czwartek 16-05-2002


IX runda CCaW, Szwajcaria.

Dobre nowiny dla wszystkich Polaków przynosi Książe JAREMA ! - twórca i organizator ogólnoświatowego turnieju klanów w grze KOZACY. Oto jego słowa:

"Polskie klany odnoszą bardzo pokaźne sukcesy na arenach CCaW. Po rundzie 8 po raz pierwszy w oficjalnym ogólnym rankingu FEI objęło pierwsze miejsce z jednym punktem przewagi przed AAC. BRP zajmuje w tym rankingu świetne trzecie miejsce. Gratulacje należą się również klanowi RP, który dzięki dobrej grze w Afryce również od tej rundy do europejskich klanów się zalicza. Niektóre polskie zespoły mogą się również poszczycić świetną pozycja w rankingu - 1 Królewska Chorągiew Husarska [FEI] zajmuje niepodważalnie pierwsze miejsce, na drugim miejscu wspólnie z dwoma innymi zespołami widnieje Chorągiew Mazurska [BRP], 2 Królewska Chorągiew Husarska [FEI] zajmuje 5 pozycje, Skrzydlata Kawaleria [BRP] figuruje na 6 miejscu. Podobnie przedstawia się sytuacja w Afryce gdzie polskie klany również dominują w rankingu. Myślę ze polskie klany bezdyskusyjnie dominują klanową scenę Cossacks co mając wzgląd na trudności związane z bardzo późnym wydaniem gry w Polsce z pewnością jako olbrzymi sukces wszystkich polskich graczy widzieć należy."

Aby zobaczyć mapy poszczególnych rund należy kliknąć napis FRONT na górze strony. Te dobre wieści przyozdobił obrazek szwajcarskiego "Townhall", który to mam nadzieje niedługo będzie można zobaczyć w "Cossacks - Back to War". Więcej Szwajcarskich budynków możecie obejrzeć tutaj.

WiKi [18:20]

poniedziałek 6-05-2002


Zbaraż 1649.

"Moja mapa jest interpretacją obrony Zbaraża prowadzonej przez Jeremiego Wiśniowieckiego w roku 1649, walki w okopie zbaraskim sa znane za sprawą wielkiego bohaterstwa i poświęcenia obrońców jak też wielkiej przewagi ilościowej i zaciekłości atakujących Kozaków i Tatarów. Mapa oddaje rzeczywisty przebieg wałów obozu, nie ma jednak samego miasta, gdyż się nie mieściło i jego umieszczenie zapchałoby jedynie mapę, zamek nie jest na postawie planów, gdyż nie znalazłem takowych.
Jednostki:

Polska: husaria, kroat - lekka jazda, królewski muszkieter-dragoni Wiśniowieckiego, dragoni polscy-dragoni prywatni, gorzej wyszkoleni niz wiśniowietczycy, piechota polska, pandurzy to muszkieterzy polscy w białych strojach typu węgierskiego, piechota cudzoziemska (hiszpańscy i austriaccy muszkieterzy i piki), księża i zakonnicy, artyleria.

Kozacy i Tatarzy: serdiucy i pikinierzy rosyjscy - pułki zaporoskie, chłopi rosyjscy i ukraińscy - czerń, jazda - kozacy rejestrowi, siczowi i dońscy, atamani, spahisi i tatarzy - orda, janczarzy, lekka piechota, łucznicy, pikinierzy ottomańscy - piechota Chana, artyleria. Artylerii kozackiej jest mało, gdyż była ona miernej jakości i nie dorównywała polskiej, co w grze jest niestety nie do oddania.

Uwagi końcowe: Bardzo proszę wszystkich grających aby NIE budowali i nie robili żadnych upgradów gdyż gra traci wtedy sens. Ja zapewniam ze gra była testowana wielokrotnie i szanse na zwycięstwo są dla obu stron równe."

Radziwiłł

WiKi [11:20]

ARCHIWUM: kwiecień marzec luty styczeń grudzień listopad październik wrzesień sierpień

Cossacks: European Wars(TM) is a game by CDV Software.
Copyright (c) 2001 www.in4.pl. All Rights Reserved.