Kolejność ulepszeń do strzału w akademii
Wszystkie jednostki najpierw zostały ulepszone w koszarach/stajniach,
podana kolejność ulepszeń jest jedną z kilku możliwych dających największą siłę strzału,
kolumna MIN pokazuje siłę strzału jaką można uzyskać przy najbardziej niekorzystnej kolejności wykonania ulepszeń.
BEZ

korzystna kolejność
ulepszeń

MAX MIN

Muszkieter z XVII wieku (Holandia) 11 30%15%20%10% 20 19
Muszkieter z XVIII wieku (Anglia, Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Piemont, Polska, Portugalia, Prusy, Rosja, Szwecja, Wenecja)Grenadier (Anglia, Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Piemont, Polska, Portugalia, Prusy, Rosja, Szwecja, Wenecja) 12  30%15%20%10% 22 20
Muszkieter z XVII wieku (Anglia, Piemont, Portugalia, Prusy, Saksonia, Szwecja, Wenecja)Muszkieter z XVII wieku (Hiszpania) 13 10%15%20%30% 24 22
Muszkieter z XVII wieku (Austria)               Muszkieter z XVII wieku (Polska) 14 30%15%20%10% 26 24
Strzelec XVII wieku (Rosja)Muszkieter z XVII wieku (Francja)Grenadier (Saksonia) 15 15%20%30%10% 28 27
Janczar (Turcja) 16 30%10%15%20% 30 28
Dragon z XVII wieku (Anglia, Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Piemont, Polska, Portugalia, Prusy, Szwecja, Wenecja) 23 10%20%30%15% 44 42
Góral (Anglia) 29 30%15%20%10% 55 54
Pandur (Austria)              30 20%15%30%10% 58 57
Lekki strzelec (Francja) 32 10%15%20%30% 62 59
Dragon z XVIII wieku (Francja) 36 15%10%20%30% 70 67
Serdiuk (Ukraina) 40 10%15%20%30% 78 76
Dragon z XVIII wieku (Anglia, Austria, Hiszpania, Holandia, Piemont, Polska, Portugalia, Prusy, Rosja, Szwecja, Wenecja) 47 30%15%20%10% 92 89
Muszkieter z XVIII wieku (Saksonia) 52 10%30%15%20% 102 98

<<< Powrót


Cossacks: European Wars(TM) is a game by CDV Software.
Copyright (c) 2001 www.in4.pl. All Rights Reserved.