WYNALAZKI

AKADEMIA

 Zwiększenie efektywności zbierania zboża o 20%
 Zwiększenie efektywności zbierania zboża o 15%
 Zwiększenie efektywności zbierania zboża o 10%
 System melioracji (automatyczny zasiew, zwiększenie wydajności pola o 200%)
 Zwiększenie wydajności drwali o 100%
 Przyspiesza czas budowania budowli o 75%
 Zwiększenie odporności budynków na strzały z armat. +85Obrona przed kulą armatnią (Nie działa na mury i wieże)
 Zwiększenie odporności wież i murów na strzały z armat. +80Obrona przed kulą armatnią
 Pokazuje na mapie wszystkie miejsca gdzie można postawić kopalnię.
 Zwiększenie wydajności wydobycia kamienia o 200%
 Zwiększenie wydajności wydobycia kamienia o 400%
 Zwiększenie pojemności łodzi rybackich o 100%
 Nowa stocznia dla łodzi rybackich. Zmniejszenie kosztu ich produkcji o 85%
 Nowa jednostka pływająca - Fregata. (Turcja i Algieria - Xebec).
 Nowa jednostka pływająca - Okręt Wojenny.
 Wzrost prędkości budowy statków 10 razy.
 Zwiększenie prędkości poruszania się statków o 40%.
 Zwiększenie siły strzału z muszkietów o 15%
 Zwiększenie siły strzału z muszkietów o 20%
 Zwiększenie siły strzału z muszkietów o 30%
 Zwiększenie zasięgu dział o 5%
 Zwiększenie zasięgu dział o 10%
 Poprawienie celności strzału z dział o 35%
 Poprawienie celności strzału z dział o 35%
 Zwiększenie wytrzymałości artylerii o 150%
 Nowa jednostka artyleryjska - działko wielolufowe.
 Zwiększenie szybkości przeładowywania o 35%
 Zwiększenie szybkości przeładowywania o 35%
 Zwiększenie siły strzału z muszkietów o 10%
 Dwukrotne zwiększenie szybkości najmowania muszkieterów. (Nie wszystkich)
 Zwiększenie wytrzymałości zbroi +2
 Zwiększenie siły ataku bagnetem +7 Atak piką
 Zwiększenie siły ataku bagnetem o 25%
 Leczenie wszystkich jednostek.
 Reperacja wszystkich armat.
 Wyprodukowanie balonu obserwacyjnego, widoczna cała mapa. (Dostępne w XVIII wieku)

KOPALNIE

 Zwiększanie miejsca pracy dla górników o +5/+8/+10 osób.
 Zwiększanie miejsca pracy dla górników o +12/+15/+40 osób. (Dostępne w XVIII wieku)
 Zwiększanie miejsca pracy dla górników o +5/+8/+10/+12/+15/+40 osób. (Państwa, które nie mogą awansować do XVIII wieku)

KOSZARY I STAJNIA


 Ulepszenie ataku na poziomach II-IV, II-VI, II-VII, VII.

 Ulepszenie obrony na poziomach II-IV, II-VI, II-VII, VII.

KUŹNIA

 Zwiększenie szybkości zbierania zboża o 100%
 Zwiększenie odporności budynków na strzały z armat. +50Obrona przed kulą armatnią (Nie działa na mury i wieże)
 Czterokrotne zwiększenie szybkości najmowania konnicy.
 Zwiększenie siły ataku kawalerii +5
 Zwiększenie wytrzymałości zbroi +2
 Zwiększenie siły ataku bagnetem +5 Atak piką (Dostępne w XVIII wieku)

MŁYN

 Zwiększenie efektywności zbierania zboża o 140%
 Zwiększenie efektywności zbierania zboża o 120% (Dostępne w XVIII wieku)

ODLEWNIA ARMAT

 Zmniejszenie kosztu produkcji dział o 7% na poziom.
 Zwiększenie szybkości produkcji dział o 50% na poziom.

RATUSZ

 Awans do XVIII wieku.

WIEŻA*

 Zwiększenie liczby dział - krótszy czas przeładowania o 20% na poziomach II-VI i o 30% na poziomie VII.
  * - Portugalska stocznia wyposażona jest w wieżę i może się sama bronić.

<<< Powrót


Cossacks: European Wars™ is a game by CDV Software.
Copyright © 2001 www.in4.pl. All Rights Reserved.